søndag den 3. januar 2016

PL 2015

PL for 2015 er netop gjort færdig, noget af en bedrift for mig, da PL pr. automatik er noget, men hele tiden er bagud med :-/// Forsiden til 2016 er lavet, så nu kan det nye år bare komme an !
Altid spændende at starte på et nyt år, for hvad bringer det på privatfronten og ikke mindst på arbejdsfronten, jooo H. går på rigtig pension sidst på året (lissom Henri, blot til lavere apanage ...), mens jeg må afsted lidt endnu, men er da så heldig at komme på seniorordning = 33 timer om ugen; det glæder jeg mig voldsomt til.

På scrapfronten synes jeg, det kunne være dejligt, hvis vi scrappere var lidt bedre til at lægge kommentarer hos hinanden, og endelig også at der var noget mere inspiration, alle laver efterhånden kun kort, og det er jo ikke lige dér jeg har min interesse og spidskompetence :-)

Godt Nytår og velkommen til 2016 !





2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hvor er det sejt, at du har fået hele 2015 færdig, - hatten af for det :-)
Du har helt ret i det med kommentarerne, men der må jeg jo nok hellere starte med at stramme om selv, jeg er en klovn til at få lagt kommentarer :-/
Jeg ville ønske der var nogle flere layout på bloggene rundt omkring, men de få der kommer drukner i kort m.v. Jeg er nu glad for, at jeg har fået begyndt at scrappe nogle af alle mine feriebilleder, det er hyggeligt at sidde med, selvom det tager 100-år-og-en-sommer for mig at lave et LO, men hvad er det lige vi skal nå?
Ja, det bliver spændende hvad 2016 kommer til at byde på, forhåbentligt bliver det ikke så udfordrende som 2015, og forhåbentlig bliver der mulighed for at komme ud at rejse bare en enkelt uge, men det afhænger af om Claus og Maja får mulighed for at komme og hundesitte, men mon ikke det kommer til at flaske sig :-)

Karina Beck sagde ...

Det er flot, at du er så godt med i dit Project Life. Jeg prøvede et år, men var hele tiden bagud og til sidst blev det en stress faktor og så droppede jeg det. Vores hobby skulle jo helst være sjovt og afslappende.
Jeg synes også, at det er sjovest, hvis der kommer kommentarer på det, jeg laver. Ellers kan det næsten være ligemeget med at blogge. Det tager jo en del tid at fotografere og især, at få nogle ordentlige billeder her i vinterperioden og det er da sjovest at vide, at nogen ser det ; )
Jeg har planer om at blogge et layout hver fredag i den kommende tid, så kig endelig forbi.