tirsdag den 8. december 2015

Keramiklager #3

På dagen for turen ud langs Amalfikysten, hvor vi endte i Vietre sul Mare var målet for sidste stop keramiklageret og måske nok snarere den meget specielle bygning, som ser helt Gaudi-agtig ud. Hvorfor vi ellers skulle forcere gågaden gennem byen og ud til lageret er uvist, vi var der max. 3 minutter og keramikkens kvalitet var ikke noget at skrive hjem om. Der var keramik allevegne, på gulvet, på hylder, trappetrin og borde, og i store stabler. Synes de malede motiver var noget sjusk og kun en enkelt fik købt nogle kopper, men der var da heller ikke tid til at se nærmere på krus, tallerkener, fade, krukker og hvad der ellers var.


Det var noget vanskeligt at finde papir, som matchede billedet, men fandt til sidst noget, der både matcher farver og de runde kakler på bygningen.
Næste LO bliver af keramikken, hvor en solstråle trænger sig vej gennem et ovenlysvindue og netop projiceres ned på en stabel keramik, håber jeg får den lavet i aften, er lige in the mood :-)

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt Lo. Jeg synes, at du har ramt farverne ret godt.
Jeg savner i den grad også, at se layouts på bloggene. Jeg håber, at du vil lægge flere af dine op i 2016.
Jeg selv har planer om at fredag, bliver min LO dag ; )
GODT NYTÅR.