mandag den 16. marts 2015

Con marts 15

Jeg var gæst på det 20. gangs Convention, og fik købt få, men lutter fornuftige og uundværlige ting denne gang :-D

Et nyt album til PL15, lommer dertil, 20 stk. 30 x 30" karton (tilbud til 80 kr), dobbeltklæbende tape (til minialbums), refill til en sværtepude, sepia, nye blade til min skæremaskine. Gift bag bunch board'et er til en gave. Desuden 100 stk. hvide A4 kartons på tilbud til 60 kr., det kan man jo godt bruge meget af til PL og andet.
Jeg og en kollega var tilstede fra ca. kl. 13 til næsten 17, tænk man kan få 4 timer til at gå med at kigge og pille, synes der var rigtig meget lækker scrap denne gang, og det er jo med at kigge priser ud !!
Da der var god stemning som sædvanligt, drog vi glade hjem med vores "fangst".
Jeg må indrømme, at det er ikke meget jeg får scrappet p.t., der er hele tiden andre gøremål, der trænger sig på. Men jeg har fået lavet en lille demomodel til et minialbum, og så er det min hensigt at invitere et par scrapinteresserede kollegaer til undervisning i albums, det bliver hygligt.

1 kommentar:

Karin sagde ...

Jamen for hulen Dorit, hvor fornuftig har man da lov at være ;)
God idé at lave noget Scrap med vennerne, så flere får nogle behov :)