mandag den 20. oktober 2014

Hjemmelavede æg


Nej, det er ikke marcipan-æg til den kommende højtid, der kommer opskrift på, men slet og ret et billede fra ferien, hvor den lokale købmand solgte friske æg direkte fra reden :-)
Synes det er utroligt, at regler for ægsalg ikke gælder på Santorini, men måske kommer de lokale sundhedsmyndigheder bare ikke forbi her hver sommer !
----
Jeg har ferie i denne uge, så nu skal der produceres i scraprummet, håber at nå nogle stykker LO'er, da jeg ikke rigtig har fået lavet alverden denne sommer !!

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Hold da op et fedt LO, jeg er vild med baggrunden, - den har lige tilpas med splat m.v. - og så passer fjerene jo helt perfekt.
Ja, det er utroligt at fødevarer ikke behøver på køl, straks man kommer sydpå. I Thailand stod æggene ude i solen i 35 - 40 graders varme, heldigvis slap vi for dårlig mave hi-hi.
Jeg vil glæde mig til at se nogle flere rejse-LO'er :-)
Vil da også lige sige God ferie her :-)