mandag den 9. december 2013

Julekassen

Jeg har haft en dejlig fridag i dag, og efter lidt julerengøring måtte jeg jo til det: have julekassen frem. Fandt denne skælmske nisse, som fik en enebærgren til selskab, og kom så op at hænge på spejlet i entréen. Han har en bror, som jeg ikke lige ved hvor skal hænge, men finder nok en plads. Har fået dem i adventsgave sidste jul af min kollega, men i år har vi besluttet at droppe alle de små gaver og i stedet give hinanden en rigtig julegave, som først skal pakkes op juleaften :-)


Har også fået sat tråd i alle mine flettede julestjerner, så de er også klar til at blive hængt op. Hmmm, skal det nu være i vinduerne eller et par steder i loftet, fifty-fifty måske ;-)

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Jamen NU ER DET DA JUL hos dig. Flettet hjerte og nisse...så breder stemningen sig.
(jeg synes det ligner tuja du har sat i.....hmmm)
Det var da en fin gave at få.